Kategorijos

2012 m. vasario 27 d., pirmadienis

Nuotakos apranga ir aksesuarai

Suknelė
Ši suknelė - mano meilė iš pirmo žvilgsnio :) Išnuomavau ją prieštaringai vertiname salone Santa. Ji iš 2010 metų Novia d'Art kolekcijos. Mūsų sutarta kaina 1200Lt, paliktas avansas - 400Lt. Tik prašysiu vieno koregavimo, kad sijoną iš nugaros sulygintų su priekiu, nes ta uodega gal man nelabai patinka :) nors, iš esmės, gal ir patinka, dar neapsisprendžiau :)

Bateliai
Iš Zara parduotuvės. Medžioti po visą Europą :) Pamačiau juos rudenį Zaros parduotuvėje Akropolyje. Dėja, buvo likęs tik 37 ir 39d. (man reikia 38d.), kitose LT parduotuvėse man reikiamo dydžio nebuvo. Internetinėse Zaros parduotuvėse (kitos šalys jas turi), irgi nebuvo mano dydžio. Ir vieną dieną radau jas ebay.co.uk :) Bet aukciono nepavyko laimėti, nugvelbė iš po nosies :( Bet nepasidaviau, parašiau pardavėjai ir ji sutiko perparduoti už didesnę kainą. Galiausiai sumokėjau už juos 47svarus su siuntimu, bet jie to verti :)


Delninukę irgi paimsiu su savimi.

Nuometas
Toks netradicinis jis bus :) užsidėsiu jį fotosesijai, o bažnyčioje turėsiu įsisegus tik kuklią kreminės spalvos gėlę.
Pirkau jį naują už 130Lt iš vienos nuotakos (pati buvo užsidėjus baltos spalvos o jai nereikalingą kreminės spalvos man pardavė). Bus ir trumpos pirštinės (irgi tik per fotosesiją) :)

Auskarai ir apyrankė
Apyrankę nupirkau per akciją Akropolyje už 60Lt, o auskarus iš libertyinlove.co.uk už 44svarus su siuntimu į UK pas brolį. Auskarai nuostabūs, su svarovski kristalais :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą