Kategorijos

2012 m. kovo 28 d., trečiadienis

Servetėlės ir žiedai

Kaip jau ir minėjau, pagrindinį stalą puoš mano servetėlės, pati jas apnersiu.
Jų išmatavimai 35x35cm. 10vnt.


O štai tokius servetėlių žiedus įsigijau (50vnt.), užteks visiems :)


Pirkau iš vienos nuotakos, čia jų fotografo daryta nuotrauka

O taip atrodys pas mus :)

7 komentarai:

  1. apnertos serveteles ziauriai grazu, o dar pacios tai isvis super!!! ziedai serveteles labai labai patiko, o paskui kur juos naudosi ar parduosi?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū :)
    Bandysiu parduoti, nes tokių kiekių vargu ar man gyvenime prireiks antrą kartą :) Bet žinant mūsų šalies gyventojų savybę - nupirkti kuo pigiau, ilgai aš pardavinėsiu tuos žiedus, nes aš pigiai nenoriu, bent už savikainą, kuri gaunasi už žiedą 3Lt, kitiems tai yra nesuprantama

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveiki,
    Iš kur nusipirkote tokius metalinius servetėlių žiedus? Aš ieškau savo vestuvėms.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Po gegužės 26d. turėsiu laisvus 52 vienetus, jei reikia, kreipkitės :)
    Pirkau juos iš vienos nuotakos

    AtsakytiPanaikinti
  5. Gal dar turite servėtėlių žiedus? :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Sveiki, deja jau parduoti :) Bet galiu nurodyti pirkėjos kontaktus :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labas, norėjau paklausti, kokiu būdu naudojai apnertas servetėles? Nes aš taip pat norėčiau, jog stalą puoštų būtent apnertos servetėlės, o prinerti jų 60 vnt visiems svečiams būtų turbūt labai sunku :( kaip suprantu, tavo vestuvėse šios servetėlės buvo ne prie kiekvieno svečio lėkštės (prie kiekvienos buvo paprasta medžiaginė servetėlė su žiedu), tai gal gali papasakoti arba iliustruoti, kokiu būdu ir kaip jos buvo panaudotos? Ačiū :)

    AtsakytiPanaikinti